انتشار تصویر و برخی مشخصات ال جی استایلو 7
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

 

 

 

 

 

 

چند سالی است که سری گوشی‌های ال جی استایلو (LG Stylo) توانسته‌اند جایگاه خوبی در بازار گوشی‌های هوشمند به دست آورده و خود را به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه‌تر برای گوشی‌های خانواده نوت سامسونگ معرفی کنند. بارزترین مشخصه مشترک این دو سری، بهره‌مندی از قلم استایلوس است که در داخل بدنه تعبیه می‌شود. با وجود اینکه عرضه جانشین استایلو 6 تا به اینجای کار با تأخیر مواجه بوده و علاقه‌مندان را کمی شاکی کرده است، اما اطلاعاتی که اخیراً به بیرون درز کرده نشان از عرضه استایلو 7 در آینده‌ای نزدیک دارند. در ادامه با دیجی رو همراه باشید.

 

اطلاعات فاش شده از استایلو 7 شامل تصاویری رندر شده و باکیفیت از این محصول بوده و البته به برخی مشخصات سخت افزاری آن، از جمله ابعاد بدنه، اشاره دارد. بر این اساس، گوشی جدید ال جی دارای بدنه‌ای در ابعاد 170.4 در 77.2 در 8.8 میلی متر بوده و یک نمایشگر 6.8 اینچی خواهد داشت. دوربین سلفی این بار در داخل حفره صفحه نمایش تعبیه شده و دیگر خبری از بریدگی قطره‌ای شکل مانند آنچه در استایلو 6 دیده‌ایم، نخواهد بود.

 

منبعی که تصاویر استایلو 7 را منتشر کرده، ابعاد مذکور را متعلق به نسخه 5G این گوشی دانسته و به نظر می‌رسد نسخه 4G از لحاظ اندازه کمی متفاوت خواهد بود. متأسفانه هنوز هیچ جزئیاتی از سخت افزار داخلی ال جی استایلو 7 ارائه نشده و در مورد مشخصات دوربین هم وضعیت به همین منوال است. البته گفته شده که دوربین پشتی این گوشی سه‌گانه خواهد بود و این موضوع با شایعاتی که پیش از این در مورد به‌کارگیری دوربین چهارگانه منتشر شده بودند، در تناقض است.

 

با توجه به تصاویر رندر شده‌ای هم که امروز منتشر شده، می‌توان گفت ال جی استایلو 7 مجهز به اسکنر اثر انگشت در کناره بدنه و همچنین پورت‌های USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود. در حال حاضر، این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که از استایلو 7 در اختیار داریم، اما مطمئناً در روزها و هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی جدید منتشر خواهد شد. پس در روزهای اینده نیز پیگیر بخش اخبار دیجی رو باشید، چرا که تمام خبرهای استایلو 7 را پوشش خواهیم داد.

 

منبع : digiro.ir

 





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : کرمانی
ت : چهار شنبه 10 دی 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی